اخبار فناوری و آی تی

آخرین اخبار فناوری اطلاعات و آی تی

سایت ساز چیست؟

سایت ساز چیست؟

اگر در حال راه اندازی وب سایت خود هستید و در این زمینه تحقیقاتی انجام داده باشید ، به طور حتم سایت ساز به گوش شما رسیده است. در این مقاله به بررسی سایت ساز و امکانات آن خواهیم پرداخت. تا بتوانید انتخاب بهتری برای راه اندازی وب سایت خود داشته باشید.


در عصر فنوری و دنیای مدرن امروزه هر فرد یا شرکت برای کسب و کاری خود نیاز به سایت دارد. داشتن وب سایت به برند تجاری شما اعتبار می بخشد و باعث حرفه ای تر شدن کار شما خواهد شد. شما می‌خواهید برای کسب درآمد از اینترنت یا معرفی خودتان، یک سایت شخصی ، تجاری یا فروشگاهی داشته باشید؛ پس در اولین گام سراغ یک طراح یا یک شرکت طراحی سایت می‌روید. طراحی سایت توسط شرکت ها ممکن است چند هفته زمان ببرد و روند طراحی کمی کند پیش رود زیرا تا قالب مطابق سلیقه شما شخصی سازی شود باید چندین بار با طراح تماس گرفته یا به شرکت مراجعه کنید تا در نهایت قالب مورد نظر شما طراحی شود.

نکته دیگه که باید به آن توجه کنید هزینه طراحی سایت است. هزینه طراحی سایت با توجه به امکانات مورد نیاز شما تعیین خواهد شد ولی در آخر ممکن است برای شما گران تمام شود. همچنین برای کار با بخش مدیریت سایت با پیچیدگی هایی رو به رو خواهید شد که در اکثر مواقع برای استفاده از سایت ممکن است مدیر ساین نیاز به دانش تخصصی تر داشته باشد.
شاید با خود فکر کنید هیچ راه ساده ای وجود ندارد که یک سایت بدون این چنین دردسرهایی داشته باشید؟ حال اگر به شما بگوییم تمام مشکلات فوق قابل حل است و به راحتی در چند دقیقه می توانید سایت مورد علاقه خود را ایجاد کنید حتما شگفت زده خواهید شد. بله به کمک سایت ساز آنلاین همه مراحل طراحی سایت از جمله خرید دامنه، خرید هاست ، انتخاب قالب و ... با چند کلیک انجام می شود.

سایت ساز آنلاین چیست؟

سایت سازها، ابزاری هستند برای ایجاد وب سایت در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن، با کیفیت بالا و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی (طراحی سایت) . این سایت ساز ها توسط برخی از شرکت ها یا افراد راه اندازی می شوند . در این سایت ها افراد به صورت آنلاین وارد سایت می شوند، برای ایجاد سایت خود باید در ابتدا ثبت نام کنید سپس نام دامنه را انتخاب کنید و بعد از ان یکی از قالب های موجود بسته به زمینه کاری خود انتخاب می کنید. به همین سادگی شما یک سایت خواهید داشت.

طراحی سایت با سایت ساز مناسب چه افرادی است؟

  • افرادی که خیلی سریع نیاز به راه‌اندازی وب‌سایت دارند.
  • مهارت و دانشی در برنامه‌نویسی ندارند و همچنین وقت یادگیری یا حتی علاقه لازم را ندارند.
  • در صورت تاخیر در راه‌اندازی وب‌سایت، ممکن است ایده ناب وب‌سایت آنها از بین برود.
  • بودجه طراحی سایت آنها کم است.

برچسب ها: سایت ساز آنلاین، سایت ساز،سایت ساز چیست،سایت ساز ارزان ,
[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 25 دی 1398 ] [ 14:09 ] [ haghighi ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]